Saturday 11 June 2011

SOMEONE

Aku nak cter psal seseorang ni yang aku kenal..
emm..episod perkenalan kami bermula apabila kawan aku bagi no aku kat dia..
haha..time ue lagi seminggu aku na msok matrik..hurm..
sejujurnya dia seorang yang ok..low profile..and so on..huhu..
dye ni mcm biskut kjap tenggelam kejap timbul..bila dia timbul..rase hepy je an coz gelak2 ngan dye n whatevala..huhu....tapi bila tenggelam..fuhhh...rasa rindula plak..haha...kelako tol..aku ske ejek dia BUDAK KECIK sebab dia anak last..hak3x..
seb bek dye takesah..selamat aku law ta mau kene tibai..hehe..emm skrang ni aku jrg2 contct dye coz aku pown kerja an..tade mase kgkdg...dye pown senyap je..hurm..
tapi hanya ALLAH je yang tahu betapa aku rindukan dia..eish mcm geli je...tapi aku na ckp gark..haha..kalau perigi leh cari timba rase cam na wat je an..tapi apakan daye...haha..sengalla fath ni..emm..aku taw serba sedikit kisah hidup dye..
tapi bak kate orng kalau dah syg tu..kita leh terima dia seadanya..tnpa membezakan status..pelajaran n sebagainya...tapi na watcmne an..dye ckp dye tak lyk tok aku...bagi aku ALLAH yang layak tentukan segalanya..aku harap sangat orang tu bace ape yang aku tulis nh...haha..nampak cam tak malu an..tapi sekadar melepaskan ape yang terbuku di hati..aku masih tunggu dia walaupn dia mcm biskut.kejap ade kejap tade...haha...SEMOGA DIA MENJADI MILIKKU DIDUNIA DAN DIAKHIRAT..AMIN..

No comments:

Post a Comment